پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

چه کسی جانشین بهروز عطایی در تیم ملی والیبال کشورمان می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۸۷۲۹۷
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
  • ۶
چه کسی جانشین بهروز عطایی در تیم ملی والیبال کشورمان می‌شود؟
حضور بهروزعطایی در تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان سرمربی، منتقدین زیادی را به همراه داشت که در نهایت با عملکرد ضعیف این مربی در تورنمنت‌های مختلف مهر تاییدی بر تمام انتقادات زد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز عطایی در تمام مدتی که سرمربی تیم ملی بود تنها افتخاری که کسب کرد مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو بود. البته این مدال هم در شرایطی کسب شد که اپن بعنوان حریف اصلی ایران در این تورنمنت با تیم دوم خودش شرکت کرده بود و عملا تیم ملی کشورمان بدون رقیب بود. با این حال شب گذشته عطایی شاید بهترین تصمیم دوران حرفه‌ای خود را گرفت و از سرمربی‌گری تیم ملی استعفا کرد. حال باید دید چه کسی پس از او هدایت بلند قامتان ایرانی را در تیم ملی عهده‌دار خواهد شد؟

سعید معروف:

سعید معروف از همان دوران طلایی والیبال کشورمان، سال‌ها کاپیتان تیم ملی بود و در تمام رقابت‌هایی که حضور داشت خوش درخشید حتی پیش از حضور بهروز عطایی، شایعه هدایت تیم ملی توسط معروف به گوش می‌رسید، اتفاقی‌که در نهایت عملی نشد تا یکی از تاریک‌ترین دوران والیبالی ایران توسط بهروز عطایی رقم بخورد.

شرکت در نظرسنجی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

ویتال هنین:

این سرمربی کاربلد بلژیکی سال ۲۰۱۸ با تیم ملی لهستان قهرمان جهان شد و البته که همان زمان هم معتقد بود والیبال ایران از سطح بالایی برخوردار نیست، اما تیم ملی کشورمان می‌تواند جزو ۵ کشور برتر جهان باشد. هنین در روز تولد سعید معروف ویدیویی برای او آماده کرد و به او گفت که «به زودی می‌بینمت» که شائبه‌های زیادی را برای حضورش در کنار تیم ملی ایران ایجاد کرده است.

شرکت در نظرسنجی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

پیمان اکبری:

پیمان اکبری سال ۹۵ به عنوان دستیار کولاکوویچ و مربی جدید تیم ملی والیبال منصوب شد و در رده باشگاهی هم قهرمانی کشور را با تیم پیکان تهران در کارنامه خود دارد. در صورتی که سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درکنار بلند قامتان ایرانی نباشد پیمان اکبری جدی‌ترین گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی است.

شرکت در نظرسنجی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

استفان آنتیگا:

قوی‌ترین احتمال برای جایگزینی عطایی آنتیگان فرانسوی است؛ البته پیش از این‌ها هم برای اینکه دستیار عطایی شود با فدراسیون والیبال مذاکرات ناموفقی داشت. گویا امروز تمام شرایط برای حضور او در کنار تیم ملی والیبال کشورمان محیا است. ناگفته نماند که آنتیگان قهرمانی و نائب قهرمانی جهان را با تیم ملی لهستان در دوران حرفه‌ای سرمربی‌گری خود داشته است.

شرکت در نظرسنجی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

البته گزینه‌های دیگری (آنجلو لورنزتی، لورنزو بلنجینی، دنیل کاستلانی و...) نیز برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان وجود دارد که باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. آیا دوران طلایی والیبال کشورمان تکرار می‌شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ات
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
1
آنتیگان فرانسوی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
1
با بازیکنان طراز اول در سطح جهان که داریم واقعا یک مربی کاربلد میتواند دومرتبه والیبال ایران را احیا کند.منتها فدراسیون باید در نظر داشته باشد که برای پیشرفت اولین فاکتور هزینه کردن است .و بی مایه فتیر خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
0
انتیگاه
ایرانم،
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
من میگم لوران تیلیه،به،خدا ایرانو از نومیسازه،انتیگاه هم خوبه،از ایتالیا اناستازی،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
0
از رو دست ژاپن کپی نکنید مربی فرانسوی لیارید
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
1
0
از قرار توی این کشور همه کارها را باید به آزمایش و خطا سپرد ، اگر ضرورت تعویض سر مربی بود که بود چرا اینهمه معطلی و حالا هم این کار قرار انجام بشه شیر یا خط می کنند نه تحقیق تخصصی ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->